Změna velikosti písma

Turistika

Rešov - bus

Typ

Rešov - bus je rozcestí červené a žluté turistické trasy a nachází se v jižní části obce Rešov nedaleko autobusové zastávky. Rozcestník je umístěn naproti hospody v místech kdy turistická trasa…

Rešov-mistní část Horního Města

Typ

Obec Rešov, místní část Horního Města 10 km jz. od Rýmařova. Do Rešova se dostanete , když ze silnice Rýmařov - Horní Město odbočíte před stoupáním do Horního Města, vlevo na Rešov kam dorazíte asi…

Rešovské vodopády

Typ

Rozcestí Rešovské vodopády je křižovatkou zelené a červené turistické trasy a najdeme je v oblasti národní přírodní památky asi 500 metrů jižně pod vodopády. Rozcestník je umístěn na levém břehu…

Rešovské vodopády

Bruntál

Rešovské vodopády je národní přírodní památka a najdeme ji západním směrem od obce Rešov a na toku říčky Huntavy. Přírodní památka je součástí přírodního parku Sovinecko. Severovýchodním směrem leží…

Rešovské vodopády u obce Rešov

Typ

Výlet k rešovským vodopádů je vhodný pro pěší turistiku i pro horská kola. Chtěli jsme s sebou vzít golfové hole pro dvouletého syna, ale z počátku cesty bychom je tedy neužili, protože to byl…

Restaurace Na Růžku v Rýmařově

Bruntál

Projíždíte -li Rýmařovem autem, na kole nebo jste - li zde na dovolené, pěkným místek k posezení s ochutnávkou místího piva je Restaurace Na Růžku. Nelze přehlédnout, žlutě zářící budovu restaurace…

Rezervace Bílé Opavy

Typ

Rezervace Bílé Opavy je rozcestí modré a žluté turistické značky a nachází se západním směrem od lázeňské obce Karlova Studánka. Žlutá značka dále vede proti toku říčky Bílá Opava skalnatou roklí.…

Římskokatolická fara v Rýmařově

Bruntál

Budovu římskokatolické fary v Rýmařově najdte na Školním náměstí. Stojí východním směrem od farního kostela svatého Archanděla Michaela. Stavba s šestibokou věží a původními klenbami pochází z 16.…

Rolandův kámen

Bruntál

Rolandův kámen je vysoký skalní útvar, který najdeme severním směrem od Karlovy Studánky. Jedná se o 50 metrů vysokou rulovou skálu. Na vrcholku skály byl postaven dřevěný kříž. Na vrcholové plošině…